Rapier v2 a fost testat cu aceleaşi jocuri ca şi frăţiorul său mai mare, anume Unreal Tournament III, Quake 3 Arena, COD4,  C&C Generals şi HAWX.

Pad-urile pe care le-am folosit au fost un Razer Goliathus Speed şi un Razer eXactMat (speed&control).
Cele mai bune rezultate le-am obţinut pe eXactMat. Aici mă refer la punctele obţinute în COD4 (modul Arcade) şi în Quake III, comparativ cu ceea ce am reuşit să obţin cu Rapier v1 în aceleaşi jocuri.

În UT, mouse-ul s-a comportat sub aşteptări, acceleraţia negativă făcându-şi simţită prezenţa, atât la rezoluţii mari cum ar fi 1625 DPI cât şi la o rezoluţie mai mică, @800 DPI.
Alte probleme ale lui v2 ar mai fi fragilitatea capacelor greutăţilor care nu se închid aşa cum trebuie şi amplasarea skate-urilor. Skate-urile lui v2 nu sunt plasate pe marginea şoarecului, ci mai spre interior şi asta împiedică alunecarea cursivă a mouse-ului.

Să sperăm totuşi că Verbatim va continua cu seria de periferice Rapier şi că Rapier v3 va fi un concurent serios pe segmentul de low-budget.

Până data viitoare, spor la fraguri! V-aştept pe forum, dacă aveţi chef să despicăm firul în patru.

 

+ preţ
+ design
+ ideea skate-urilor

– cablu gros, rigid
– sistemul de prindere al capacelor greutaţilor
– poziţia skate-urilor

 

 

Pages ( 4 of 4 ): « Previous123 4

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.