Motivul pentru care GTX 680 se descurcă mai bine decât Radeon 7970 chiar şi când acesta din urmă funcţionează la 1200 MHz este prezenţa intensivă a tessellation-ului în acest joc.
E foarte cunoscut de pe vremea lui GTX 480 faptul că NVIDIA acordă o atenţie specială acestei caracteristici. GTX 580 totuşi, chiar dacă beneficiază de mutle PolyMorph engines arată ca a rămas în urmă.
Chiar dacă offset-ul era setat pe +188 MHz, în Lost Planet 2 am beneficiat de o creştere a frecvenţei infimă şi acest lucru se poate observa şi în rezultate, acestea fiind foarte uşor mai mari pentru regimul OC.
Foarte fain review, trebuia sa pui si FPS in Batman cu PhysX on, de curiozitate. Si cateva poze cu setup-ul cu cele 3 monitoare 🙂
E misto placa, dar in momentul de fata e cam egala cu AMD, probabil driverele ulterioare o sa mai creasca putin performanta. Cand ne faci un review la GTX 660? Desi pretul al 680 e mai mic decat la 7970, nu multa lume o va alege, preferand un 660 (care probabil se va incadra la 1600 lei pentru inceput).
p.s. ti-as fi dat 5 stele, dar ai scos rating-ul