Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Concursul DXR Spotlight organizat de Nvidia, Epic si Microsoft in ultimele luni s-a incheiat astazi, odata cu anuntarea celor trei castigatori. Concursul, care este o extensie a programului Nvidia Indie Spotlight, a lansat o invitatie tuturor dezvoltatorilor si creatorilor de continut sa creeze jocuri demo utilizand Unreal Engine 4.22, Microsoft DirectX 12 si DirectX Raytracing si combinatii de reflexii ray-traced in timp real, umbriri si iluminari globale.

Producatorii de jocuri folosesc ray tracing in timp real in cele mai mari francize si titluri AAA pe care le lanseaza, dar calitatea jocurilor demo inscrise in acest concurs demonstreaza faptul ca oricine poate stapani arta ray tracing-ului in timp real.

Astazi au fost anuntati cei trei participanti ai concursului:

  • Christian Hecht cu Attack from Outer Space

Attack from Outer Space recreeaza atmosfera filmelor sci-fi din anii 1950 prin utilizarea de reflexii ray-traced, umbriri si iluminare ambientala – toate in timp real – pentru a oferi nostalgie invaziei de roboti.

  • Opus Visual cu LP Trailer

LP Trailer le permite gamerilor sa conduca un camion, folosind reflexii ray-traced si ocluzie ambientala pentru a genera iluminare naturala.

  • Alden Fillion cu Diode

Diode le permite gamerilor sa intre in pielea unui cavaler din viitor, cu scopul de a infrunta fortele raului. Demo-ul utilizeaza reflexii ray-traced in timp real pentru a obtine rezultate spectaculoase.

Toti cei trei castigatori au primit cate o placa grafica Nvidia Titian RTX GPU.

Ray tracing-ul in timp real schimba felul in care jocurile sunt create si creste sesizabil calitatea imaginii. Ray tracing-ul este creat alaturi de un ecosistem robust care include API-uri, suport pentru o multitudine de motoare grafice si tool-urile necesare pentru dezvoltatori. Nvidia sta in spatele “revolutiei” ray tracing, iar placile grafice Nvidia GeForce RTX sunt singurele capabile sa randeze jocuri in timp real in timpul utilizarii de efecte ray traced.

Au fost facute publice specificatiile recomandate pentru Control. GeForce RTX 2060 este recomandarea pentru pentru a putea experimenta jocul cu efecte ray-traced. Control se va lansa pe data de 27 august si face si parte din cel mai recent bundle GeForce RTX.


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.