Electronic Arts anunta ca data de lansare pentru Command & Conquer: Rivals va fi pe 4 decembrie 2018, fiind disponibil pe Android si iOS.

Acesta este un joc bazat pe strategie in real-time (RTS), creat pentru jucatorii de telefoane si tablete. Command & Conquer: Rivals va deveni urmatoarea franciza oficiala de jocuri competitive EA, aceasta lansand pe viitor un program complet, inclusiv turnee pentru comunitate si o scena profesionala de campionate.

In Command & Conquer: Rivals, un jucator se lupta in real-time impotriva altui jucator (PVP), jucatorii isi conduc echipa spre victorie in razboiul pentru Tiberium. La fel ca jocurile clasice RTS, pregatirea si planificarea sunt importante pentru a spori strategiile. Spre deosebire de jocurile cu mecanica „drop-and watch”, jucatorii din Rivals controleaza in totalitate unitatile lor in orice moment, adaugand o strategie imensa si profunzime intr-o experienta de joc amuzanta, frenetica si adevarata.

„Ne-am propus sa cream un joc RTS pentru jucatorii de telefoane mobile, care sa abunde de batali head-to-head si in care strategia si competenta sunt pe primul loc. Cu un control continuu al unitatii si bataliilor intense in care revenirea este posibila, Command & Conquer: Rivals ofera acest lucru si mult mai mult de atat”, a declarat Michael Martinez, Redwood Studios GM.

„Am fost incantati sa vedem raspunsul rapid al jucatorilor in timpul lansarii soft. Feedback-ul jucatorilor a facut jocul mai intens pentru lansarea noastra in decembrie si vom continua sa lucram cu comunitatea pe masura ce vom accelera in e-sports anul viitor.

Rivals Champions, un nou mod de joc disponibil la lansare, este o experienta competitiva in joc, inspirata de popularul FIFA Ultimate Team Champions din FIFA. Acesta va servi ca prim pas in colaborarea cu comunitatea pentru lansarea unui program multi-continent de esports in 2019.

In acest mod, jucatorii vor participa la diverse batali, concurand intr-un matchmaking pool – competitia este segmentata in functie de rank pentru a se asigura ca jucatorii de toate nivelurile de pregatire pot invinge si castiga. Cu cat devin mai buni, cu atat sunt mai mari recompensele.

„Rivals are ca esenta competitia”, a spus Evan Denbaum, Command & Conquer: Competitive Competitive Gaming Commissioner.

„Am lucrat non-stop pentru a crea cele mai bune experiente in joc, indiferent de nivelul dvs. de pregatire, iar Rivals Champions este doar inceputul. Cel mai important este sa ascultam jucatorii nostri si feedback-ul lor in timp ce ei se alatura si vom lucra impreuna cu comunitatea pentru a crea un program de esports pe scara larga. „

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.