Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Platforma de test si metodologie

Inainte de orice trebuie sa clarific faptul ca pentru aceste placi nu exista sectiunea de overclocking. Am eliminat-o din simplul motiv ca este inexistent overclocking. Adica creste frecventa cu 30 MHz si in acelasi timp creste si instabilitatea. Asa ca astea sunt placile si astea vor fi si ce veti putea utiliza. Cel putin exemplarele mele asa s-au comportat.

 

Componente folosite

Procesor: Intel Core i9 9900K@5 GHz

Placa de baza: Asus ROG Maximus XI Formula

Memorie RAM: HyperX Predator DDR4 4x8 GB @ 3600 MHz

Stocare: Samsung Evo 960 500 GB + HyperX Savage 960 GB

Sursa: Corsair HX850i

Racire CPU: Corsair H150i Pro

Carcasa: In Win 303

 

Metodologie de testare

Jocuri folosite si setari folosite:

  • Deus EX Mankind Divided - FOV 85, Maximum details, MSAA off
  • Rise of the Tomb Raider - Maximum details, noAA, Pure Hair off
  • Strange Brigade - DX12, Maximum details, Use Async Compute
  • Warhammer 40000: Dawn of War III - Maximum details
  • Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Maximum details, noAA
  • Tom Clancy's Rainbow Six Siege - FOV 60, Maximum details, Ambient Occlusion off, noAA
  • CS:GO - Maximum details, noAA, Motion Blur disabled
  • Battlefield 1 - Maximum details, noAA, no Ambient Occlusion, Motion Blur disabled
  • Battlefield V - Maximum details, TAA Low, no Ambient Occlusion, Motion Blur 75%
  • Assassin's Creed Origins - Dynamic Resolution off, FOV 100/115, Maximum details, noAA
  • Assassin's Creed Odyssey - Dynamic Resolution off, Maximum details, noAA
  • Quake Champions - Ultra details, noAA, FOV 120
  • Far Cry 5 - Maximum details, noAA, Motion Blur off

Motivul pentru care am dezactivat Ambient Occlusion in unele jocuri este simplu: nu vrei sa folosesti asa ceva in jocuri pe care le vei juca in multiplayer. Intotdeauna are un impact prea mare asupra performantei si nu te ajuta cu nimic cand te joci online.

Rezolutiile la care am testat sunt Full HD, QHD si 4K. Bineinteles, testele au fost rulate de mai multe ori astfel incat sa nu existe niciodata un framerate minim de 3 fps.

La capitolul temperatura si overclocking m-am folosit de noua versiune MSI Afterburner si GPU-Z.

 


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Pages ( 4 of 11 ): « Previous123 4 56 ... 11Next »

Leave a Reply

2 thoughts on “Review: AMD Radeon RX 5700 & Radeon RX 5700XT

  1. Se pare ca intr-un final AMD a reusit sa mai aduca cativa copii pe lume si intr-un final nu au dezamagit aiurea „fanii”.

    Sa fiu complet sincer, mai tare ma bucura faptul ca Nvidia s-au ambalat si au produs repede „Super” series la preturi teoretic mai bune. Adica, la finalul zilei, ca si pe partea cu Intel, vrem sa vedem ce se mai poate intampla mai departe cand „the big dog” este incoltit.

    Pacat ca pe partea Intel nu o sa vedem asta prea curand.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.