Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Sistemul cu Assassin a fost alcatuit din ceea ce vedeţi mai sus: 3x2 GB Kingston@2133 MHz şi procesorul Intel Core i7 la frecvenţa implicită plus două SSD-uri Kingston V100 de 128 GB în Raid 0. Ca placă video am utilizat un GTX 560 DirectCu II de la ASUS.

 

Prima parte a testului nu am cum să o ilustrez pentru că nu am efectuat nici măcar un screenshot, aşa că am să vă povestesc.

Am folosit 3 PC-uri: Al meu - un i7 655K cu placă de reţea onboard Realtek, platforma de test - un i7 875K cu placă de reţea onboard Realtek şi sistemul Assassin pe care am folosit placa de reţea BigFoot, dar şi una Intel Pro/1000 PT Dual Port.

Pe rând, fiecare dintre cele 3 PC-uri au fost server şi pe celelalte două m-am jucat eu împreună cu un amic Unreal Tournament 3, un joc ce permite analizarea stării conexiunii şi a pierderiid e pachete. Conexiunea între PC-uri a fost făcută folosind un switch Gigabit şi evident că nu a existat loss de pachete. De asemenea, indiferent de scenariu ping-ul s-a menţinut la valoarea 6 pe toată durata şi am putea spune că BigFoot Killer e2100 nu s-a diferenţiat cu nimic faţă placa de reţea Intel şi nici faţă de cele onboard Realtek.

 

Pentru a doua parte a testului v-am pregătit o serie de grafice ce le-am realizat folosind datele colectate de soft-ul plăcii de reţea.

Testul a constat în jucarea a două meciuri de League Of Legends 5vs5. Primul meci a fost jucat fără a mai avea vreo altă aplicaţie deschisă în background, iar cel de al doilea meci l-am jucat în timp ce downloadam un torrent de 30 GB cu o viteză de ~2 MB/s.

 

 

În primul grafic vedeţi acele fluctuaţii în zona roşie deoarece atunci începea să se stabilizeze downloadul torrentului şi după cum observaţi, la un momentdat totul s-a liniştit.

În al doilea grafic este ilustrată lăţimea de bandă offloaded. Se vede foarte clar că NPU-ul a intervenit şi a eliberat procesorul de acelaşi trafic în ambele scenarii. Putem concluziona că şi-a băgat coada doar pentru a prioritiza traficul făcut de League Of Legends.

Al treilea grafic ne arată ce înseamnă să ne jucăm old-school, adică cu orice aplicaţie posibilă închisă. După cum se observă, procentul de utilizare al NPU-ului este infim. Adevăratul lui potenţial apare însă în momentul în care apare un alt consumator de bandă.

În al 4-lea grafic se vede nivelul de utilizare al procesorului. Spike-ul de la începutul zonei verde se datorează încărcării launcher-ului jocului. Acel spike nu mai este vizibil în partea roşie a graficului pentru că launcher-ul jocului nu a fost închis pe toată perioada de testare.

Ca o scurtă concluzie, ping-ul din League Of Legends a fost acelaşi în ambele cazuri. N-am sesizat lag absolut deloc pe toată perioada cât m-am jucat şi a fost acelaşi lucru fie că downloadam fie că nu.

 

Un al treilea test pe care l-am efectuat din pură curiozitate, pentru a verifica buzz-ul creeat la apariţia acestor NPU-uri. Drept urmare, m-am jucat Battlefield Bad Company 2 pe placa de reţea BigFoot Killer e2100 şi apoi m-am jucat pe acelaşi server plin folosind placa de reţea Intel, care şi ea beneficiază de tehnologie ce face offload.

Rezultatul nu a fost super impresionant, diferenţa de ping dintre cele două plăci de reţea fiind foarte mică, de aproximativ 10ms. Overall, pot spune că am jucat în aceleaşi condiţii cu ambele plăci de reţea, deoarece cu placa Intel am avut pind 124ms şi cu placa de reţea BigFoot am beneficiat de un ping de 113ms. Evident, acest ping poate fi influenţat şi de alţi factori, nu numai de placa de reţea folosită de mine. Aşa că acest test nu poate fi considerat eye-opening.

 

Restul părerilor despre placa de reţea le veţi citi în următoarea pagină, în care sunt şi concluziile.


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Pages ( 6 of 7 ): « Previous1 ... 45 6 7Next »

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.