Testele pentru jocuri le-am rulat în două rezoluţii (1280×1024 şi 1680×1050), precum şi la două nivele de detalii (Ultra Low şi Ultra High). La rularea cu „Ultra High”, toate opţiunile din jocuri au fost fie pornite, fie setate pe maxim. AntiAliasing nu am folosit deloc, deoarece impactul asupra performanţei ar fi fost datorat plăcii video, nicidecum procesoarelor testate.

 

Primul joc de azi e DIRT2.

DIRT2 scalează bine, atât cu frecvenţa cât şi cu numărul de nuclee. Totuşi, în cazul Athlon-ului deblocat şi supratactat am obţinut rezultate destul de dubioase… în mod normal ar fi trebuit să fie mai mari decât cele obţinute în testele cu procesorul default. Am repetat de mai multe ori testele şi am obţinut rezultate foarte apropiate, deci cifrele sunt corecte.

 

La creşterea detaliilor observăm că apare deja o limitare a plăcii video.

 

Aici rezultatele sunt destul de normale.

 

Din nou observăm o limitare a plăcii video.

 

Pages ( 12 of 19 ): « Previous1 ... 1011 12 1314 ... 19Next »

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.