Deşi World In Conflict nu e cel mai popular joc la ora actuală, este foarte bun ca benchmark. Jocul a fost rulat folosind DirectX 10, iar la profilul „Very High” s-a folosit AntiAliasing 4x. Să vedem rezultatele.

 

 

 

 

La detalii mari avem scăderi destul de mari de performanţă, datorită numeroaselor elemente noi care apar (shadows, debris physics etc). Deşi „Min FPS” are relevanţa cea mai mare într-un joc, aici nu e chiar aşa de relevant, deoarece acea valoare se atinge o singură dată pe parcursul rulării benchmark-ului (la început, în timpul exploziei atomice). Aşadar puteţi să nu-i daţi foarte mare importanţă.

Se pare că aici trecerea de la 3 nuclee la 4 dăunează performanţei… Din nou Phenom-ul face o figură excelentă aici, adjudecându-şi victoria.

 

Pages ( 12 of 17 ): « Previous1 ... 1011 12 1314 ... 17Next »

Leave a Reply

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.